Passa al contingut principal

Sancions socials marketinianes.


Paradoxes*
Cash flow* tenir-ne o no tenir-ne…
Transgressions
Usos socials
Sanció social.
Sans serif.
Amfitrió/ona?
Línia de salutació no es el mateix que un besa mans.
Snow leopard vodka*

Dones fent soroll. Noia orquestra. Hanne Hukkelberg / Melanie Valera / Burbuja.
Paraigües customitzats.
Re_ de res.
Entre la línia efímera entre la informació i la publicitat comercial.
El músic que va transformar l'art [+].
Freixenet reutilitza l’espot de l’any passat per felicitat el Nadal a la gent.
Congres de cocktails. Hotel Skipper.
A la gent li agrada l’Hotel Skipper.
Perquè?
Pel nom?
Abans els hi agradava l’Hotel Ommmmmmmm....però potser és massa profund.
Queda be dir que t’allotges a l’Hotel Skipper.
La gent intenta no fer el ridícul. Intenta evitar les sancions socials, la pressió social. Es sotmet.
I és que ens hem d’endinsar en aquest cercle viciós comercial, però s’ha d’enfocar en positiu, i pujar-se a la cresta de la ona i aprofitar el seu impuls, millor que arremetre contra ella sense discurs, sense ...
Quin és el teu objectiu?
Quina imatge vols projectar?
La vida és teatre.



No es tan estèticament intoxicant.
Les vaques fan memòria. Dics de platja.
Ventades a la ciutat.
Humor de veritat i en català.
Reflex de llum de sol, de bon matí, enlluernada.
Com als somnis als que la llum del sol t’enlluerna.

Allà al poble, a la plaça, no hi ha ningú. Preparen els dinars.
Se sent olor a menjar. Menjar bo. Sofregits. Mmmmm.
Les eres. La roba penjada a l’era, s’asseca al sol. M’assec a una pedra amb forma de seient.
La llum m’envolta. El sol s’endinsa en mi, a través de tots els punts de fuga de la meva pell, i s’endinsa fins als meus ossos. És llavors quan fa efecte la vitamina C.
( Temperatura Oº no vol dir que no hi ha temperatura).
L’enfocament.

No hi ha ningú a la plaça.
El vent arrossega les restes d’ahir. Respires profundament, fa una mica de fred, el fred just i necessari.
El moment teu. El teu moment.
Potser passa algú i et saluda, és inevitable, si estàs sola allà; ens mirem, als ulls, no podem fer-ho de ple, perquè els raigs de sol ens enlluernen tant que no ens deixen definir exactament els trets diferenciadors dels éssers.
(va néixer l'any que va sorgir el Punk, el 1977).

Les coses neixen.
Les coses sorgeixen de la fusió d’altres coses prèvies.
Així sempre ha d’haver existit alguna cosa.
Això és molt difícil d’entendre, ja que la nostra ment no sol estar preparada per entendre aquests conceptes tant abstractes.
Einstein ja ho deia, però ningú l’escolta.
RES S’ACABA NI COMENÇA, TOT EXISTEIX SEMPRE.
Com entendre això si des de sempre ens han educat per creure que les coses tenen sempre principi i final.
El petit vaixell de la consciencia sura al oceà immens de la inconsciència.



Neo art / nou art*
4 dimensions:

estan bojos aquest barcelonins??’
http://www.bcn.es/barcelogramas/index.html?idioma=cat

M’agrada sentir els texans de sempre a les meves cames. Texans nets, amb aquest tacte tèbiament rugós.
Despertar-me sentint-te dins meu.
Va créixer escoltant a Los Chichos.
Inspiració:
Dia i hora: dimarts 3 de novembre del 2009, 13h, o5 minuts*
La última hora.
Els dimarts són el pitjor dia de la setmana?
Tipus d’entorn:
Estàtic o dinàmic. Dins de l’entorn estàtic es pot definir específicament un entorn tipus plàcid, amb incertesa baixa; també pot ser previsible, amb incertesa mitja, sempre és, no obstant, un entorn simple.
En un entorn de tipus dinàmic, pots trobar l’entorn complicat o un de turbulent, que són sempre complexes. Llavors l’interessa és molt alta.
Perquè la gent no vol saber si col·lecciono papallones com ho feia en Darwin?

Has de tenir passió pel que fas, com en Darwin.
Llavors si tens passió pel teu producte o servei, allò que ofereixes, et dona igual el tipus d’entorn, encara potser t’estimes molt més que hi hagi un punt d’incertesa que t’envolti i així estimuli la teva inspiració. Les metes, petites, encoratgen i estimulen al cervell, aquell vell desconegut que sempre tria el camí desconegut i s’arrisca.
Sempre que no sigui un entorn hostil, aquest és més complicat, i moltes vegades sense gaire incertesa o si la hi ha no és tampoc molt estimulant.
El seguiment, s’han de tenir en compte tots els públics, sobretot els externs, la competència, els veïns, la família dels teus treballadors, els líders d’opinió, clients actuals i potencials, la societat en general i les tendències del moment.
Només ets client quan deus alguna cosa a algú, perquè la gent sol esperar alguna cosa a canvi d’allò ofert.
Tot això per aconseguir tenir un grau de defensa mig.
Projectar. Herois de cada dia. Noves propostes.
Adéu al vent del nord. Bufa i emportat tot allò que no és de profit.
El vent neteja, avui fa vent,.
Entorn llunya:
Paradoxes.
Corrupció, especulació, moralitat, ètica.
Entorn proper, gratuït.
L’alcohol en grans quantitats sol provocar l’etilisme. L’altre, ego. Dandee. Dandy & Girls.

Fases del diagnòstic intern:
-         Avaluació i cerca de millores a curt termini.
-         Redacció del pla d’acció per implantar millores a llarg termini.
-         Inspecció visual.
-         Estudi de dades i documents.
-         Detectar desequilibris.
-         Detectar el potencial.
-         Visionar
-         Plans..
-         Ocult: ser un suport per prendre decisions en situació de crisi i/o conflictes futurs.
-         Eficàcia.
-         Know-how secret. El secret?*
-         Reduir la intensitat de la rivalitat, cercar feed-back’s, cercar interessos comuns, i positivar energies.

Alta intensitat:

- Entorn estanc.
- Estratègia amb objectius massa alts.
- Mercat de competència perfecta.
- Pressió dels productes substitutius, ex.) cafetera tradicional vs. Nespresso
- Marge de seguretat.
Solució A: han de predominar les forces sobre les debilitats i han d’existir més oportunitats que amenaces, per anar be.

+ objectius:
- DIFERENCIAR-SE I MARCAR TENDÈNCIA.
-         Detectar desequilibris. Dubtes.
-         Detectar punts forts i punts febles.
-         Detectar punts potencials.
-         Decisions estratègiques.
·        defensiva: passiva o estable / resignada.
·        Reactiva: només reacciona davant agressions.
·        Ofensiva: anticiparia / prevista o proactivaà sistemàtica, prescindint de la raó i les dades, inconscient...

Frankenstein.
Reebook, Facebook. New kids on the block. The Pump. Smashing Pumpkins. Slash..
Noms de marca.
Patents* Talents, invents. Polivalents.

Estratègia de deriva: decisions quotidianes.

Innovador/drucker: tipus d’estrategies de l’empresari marketinià (I).

1.- Meterse a lo grande.
Exemples: Hofmann & LaRoche, Wang, Dupont de Nemors (Naylon), o Apple.
2.- Golpear donde nadie ha golpeado.
2.1.- Imitació creativa (IBM)
2.2.- Judo empresarial innovador (Sony – Walkman – solucions a noves o inaudites necessitats).
3.- Encontrar y ocupar nichos ecológicos especializados.
3.1.- La estrategia del peaje.
3.2.- Especialització.
3.3.- Mercat especialitzat. Pioners/eres.
Exemple: American express, servei mundial.

LA necessitat de les persones de sentir-se integrades en un grup social.
D'altres necessiten desfer-se'n d'aquest grups, d'aquesta tendencia.
Implicar al teu entorn en les teves necessitats a vegades te efectes nocius.
Hi ha molta gent, cada cop més, a la que no li cal aquesta integració i potser es sent més agust amb aquestes "ales alienatories". Però en realitat és una altre via d'escapament,  en realitat és una manera més d'integrar-se,.....se diferent, diferenciar-se?


Normalment ens sol agradar anar al mateix restaurant de sempre i demanar allò que tant ens agrada, amb això estem segurs de acomplir les nostres necessitats: ens encanta tenir allò que esperem, aquesta seguretat ambiental, racional. Trobar allò que cerques en el moment precís. L'ordre ens saneja la ment, ens lliura...ens omple.

En ocasions veiem monstres, fets per la imaginació, deia en Goya.
En ocasions decidim fer petits canvis, busquem trobar allò que ens sorprengui i explorar-nos.
Buscar un nou restaurant, nou, diferent, únic. Ens agrada ser els primers, els conquistadors. De fet aquest "do" de ser pioners la nostra societat ho troba genial, innovar, descobrir, crear... fussionar i plorar son dues capacitats intrínsecaments humanes (cap ésser viu, diuen, que ho pot fer, només els humans amb cervell).

Associació d'idees... creació, originalitat. Inclús per robar.


ESTRATEGIES QUE PROVABLEMENT FRACASARAN 


- LES QUE NO TENEN EN COMPTE A LES PERSONES / HUMANITAT
- LES QUE ES CONFONEN AMB TÀCTIQUES I OBJECTIUS

- LES QUE ES BASEN EN LA IMITACIÓ, CÒPIA, ETC
- LES DISENYADES AMB REACCIÓ TARDIA DAVANT REALITATS QUE JA HAN CANVIAT, I QUE, QUAN S'INTENTI IMPLANTAR LA REACCIÓ TARDIA JA HAURÀN TORNAT A CANVIAR.

 - LES CONFIGURADES ENTORN A UN AFÓRMULA MÀGICA, APLICADES COM AXIOMES SENSE ADAPTAR-SE REALMENT.
- LES QUE EXTRAPOL.LEN EL PASSAT PER PLANIFICAR EL FUTUR, SEMPRE S'HA DE MIRAR ENDAVANT.
- LES QUE PROJECTEN EL FUTUR AMB MASSA SUMA DE CERTESES.

( MAI ENS PODEM BANYAR DUES VEGADES AL MATEIX RIU, TOT CANVIA, I RÀPID, DONA LA VOLTA, EVOLUCIONA, HAS D'ESTIMAR EL CANVI TANT COM L'HAS POGUT ODIAR...


 

La originalitat és a l'origen, Gaudí.

Perquè com deia en Eisntein, si tot fos dirigit per la raó no ens sorprendríem de res.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La forma de les coses

L'exposició "Pau Casals i l'exili" vol mostrar la vessant del compositor com a exiliat polític actiu i també el seu compromís amb la llibertat i la democràcia que el va portar a obtenir condecoracions com la Medalla de la Pau de l'ONU i la nominació al Premi Nobel de la Pau, través de les nombroses manifestacions i accions d'ajuda als refugiats, així com el compromís polític i la fermesa moral que el gran músic català demostrà en les seves intervencions públiques. Palau moja. 'La forma de les coses' ... reflexió sobre el fenomen del remordiment…escriure per escriure… parlar…on ens porta la imaginació…amb els ulls tancats…on s’encengué la primera llum…avui hi tornaré a tu en la recreació dels nostres records... L’escenari del meu cor... mar... al mar... a la nostre mar... la veig... me l’ensenyes tu... la meva mar... Les teves mans a la meva pell... als meus cabells... silenci.. vent...bogeria...cargolades... Perquè a la gent li agrada tant l’or

Molta densitat, molt baixa.

Molta densitat, molt baixa. Això provoca mals de cap i tristesa a la gent que hi viu a sota d’aquest cel. El cel de Barcelona. Ara ho entenc tot Ciències no ètiques- Ningú està preparat per la mort, per la fi de les coses, el nostre cervell no ho entén. Je ne compren pas. Rien de rien. A vegades va be mirar el temps. Saber quin temps farà. Avui és un dia radiant. El sol i els seus suaus raigs acariciaven delicadament la pell de la meva cara. Uns quants raig sortien directament del sol, des de el cel, travessaven els petits nuvolets, aterraven a les aigües en calma del port i rebotaven fins la meva pell. Nº2 100 clips labiados. Un personatge que troba la mala sort faci el que faci. Distorsión de la realidad. Autoculpabilidad de todo. Falta de autoestima No dejas que tu autoestima crezca. Remarquen el Català i escriuen en Castellà. Pensat i escrit en Català. Escultures de Barcelona. Historia de l’art. Història del nostre art. Quina

frutas salvajes

me decido a hincar los dedos... entre las teclas negras... el humo de un cigarrillo manual... de tabaco salvaje, de frutas salvajes... necesito una canción 1917, suena en un perfil... la robo... y suena...ya... es un buen tema para mi lista "sin palabras"... mecano vuelve... returns, retorné... las luces apagadas en una mañana de lunes festivo... llueve... es la mejor casa para estar mientras llueve, pienso... se escuchan las gotas caer sobre las cosas del patio... se moja todo... y crea una melodía delicada...sutil... como las carícias... de piel con piel que quizás tu nunca puedas sentir... se escapan las oportunidades... pasa el tiempo... solo quería explicar que encotré sus ojos en aquel semáforo... la otra tarde, y parece fácil, pero no lo es... para ese encuentro... han tenido que pasar unos 5 años... la última vez que los vi estaban detrás de aquel mostrador de helados... y se agolpan al galope todos nuestros momentos vividos... recuerdos...