Passa al contingut principal

Sempre....

El cafè més llarg del món.


L'home que volia vendre el món...
l'home que duia una maleta...


Festa, crònica d'una festa anunciada...


Arrivem, veïem el nostre futur en el rostre de les dones d'ahir, que avui porten els cabells blancs...
amb el mateix pentinat curt i modernet...
I aneu molt sovint a les festes aquestes?
Si, hem anat molts dijous....
I l'ambient com és?
Ella diu que són totes iguals...
Totes iguals?
Si...
i el rollo és una mica tancat...
molt íntegres elles, però un dia van cantar Laura Pausini al karaoke...
vaig flipar!


la cosa està en pasar-ho be i no pensar molt, que pensar ja  se sap que no porta enlloc....
si penses molt, només fas que pensar... i perds la noció del temps, encara que no existeix...


un cafè ben llarg, per cinc dies...
fort...
en got...
a la meridiana....meri di ana...
la dama d'elx....
la reina de saba....


elles van al gimnàs de bon matí...
o els caps de setmana... fan coses per omplir-se... per sentir-se satisfetes amb el seu cos...
la satisfacció personal... salut? mental?
ella va tornar aviat a casa per còrrer avui...
avui plo(u)...


ella segur que és la única hetero de la festa...
no la única és la meva companya de pis...
i les iaies no?
uff les iaies...


i si fas mitja volta no tornes cap enrere...


recordo quan era jove i crèia que no hi havia lesbianes al món...
crèia que la meva vida seria com la d'una monja...
recluida en algun pis...
solterona, per que la "solitud" és hereditària....
i a mi em toca...
no?


diuen que tenim el que volem...
jo somiaba llavors en tenir un pis...
i ara hi sóc en ell...
en pintar...
en escriure...
i ara tinc moltes coses per explicar cada setmana...
i les escric---
i les dibuixo...
potser---


si la vida són dos dies, fica-li il.lusió i alegria...
diuen... les cançons...
l'alegria és apreciar el moment...
i deixar de donar tantes voltes a tot...
deixar-se portar, fluir...


treu-re-li pes....


ella diu que potser no és suficient...
que se em nota als ulls, que la meva mirada és de gel...


després de tantes estacions, de veure passar tots els trens...
em quedo a la platja...
mirant al mar....


va venir la dona... de l'aigua... de l'estiu...
i no la vaig veure venir...
ni a ella ni al mar...
i ara es desfè entre els meus dits...
com la sorra...
del rellotge...
que es desfà com el temps...


m'estima diu... i jo també l'estimo....
el dit a la boca, per aturar tant rebombori...
fa molts dies que ....
visc només d'il.lusions...
http://www.youtube.com/watch?v=6DzmWlAtlps


la cosa està en caure fins tocar el sostre de nou....
el récord del món...
de cauigudes...
l'altre marató...


havia oblidat com era dormir amb tu...
sempre hem sembla tot nou i lluent...
tinc la capacitat de desfer-me dels sentiments...
però no de la ràbia...
que es queda com una pedra de riu al fons...
i s'erosiona amb l'aigua que hi circula... sense aturar-se...


què vols?
una parella que et porti mil mal de caps?
les dones...
porten mal de caps...
i els homes...
és potser el model de parella, de familia que ens autoimpossem...
com estar primetes, i mones... per lluïr...
com tenir una bona feina estable... que faci no haver de pensar mai més en problemes de diners...


roses, roselles...


no estamos locas, que sabemos lo que queremos...
sempre volem el que no tenim?
sempre coincideix que vols alguna cosa i aquesta cosa no vol o al revés...


models de vida, de cases perfectes, de coses que ens fan sentir malament...
ens allunyen de la realitat... que no és mai perfecte, temps de silenci...


por a què? ja no tinc por de la realitat... el que tinc és por a la mentida, a sentir-me enganyada, per mi mateixa per les coses... pero si no volo no seré jo....


és qúestió de principis...
famílies desestructurades?
totes ho són...
no hi ha cap familia, ni cap persona perfecte...
la cosa està en voler, en estimar allò que tens...
en un instant...


sinceritat, confiança, bellessa, monogamia, fidelitat, amor, passió, voler compartir i un toc de màgia*


una llista massa llarga de coses que la gent constantment canvia per l'egoisme, i l'autosatisfacció personal i instantania...




una flor?


van passar sis mesos i em vas dir adéu... un plaer coincidir en aquesta vida...


un clau, un altre i un altre... i al final només et queden els forats...
mai facis res per algú, mai ho fas... en realitat ho fas per tu....
és l'excusa perfecte per marxar...

*

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La forma de les coses

L'exposició "Pau Casals i l'exili" vol mostrar la vessant del compositor com a exiliat polític actiu i també el seu compromís amb la llibertat i la democràcia que el va portar a obtenir condecoracions com la Medalla de la Pau de l'ONU i la nominació al Premi Nobel de la Pau, través de les nombroses manifestacions i accions d'ajuda als refugiats, així com el compromís polític i la fermesa moral que el gran músic català demostrà en les seves intervencions públiques. Palau moja. 'La forma de les coses' ... reflexió sobre el fenomen del remordiment…escriure per escriure… parlar…on ens porta la imaginació…amb els ulls tancats…on s’encengué la primera llum…avui hi tornaré a tu en la recreació dels nostres records... L’escenari del meu cor... mar... al mar... a la nostre mar... la veig... me l’ensenyes tu... la meva mar... Les teves mans a la meva pell... als meus cabells... silenci.. vent...bogeria...cargolades... Perquè a la gent li agrada tant l’or

Molta densitat, molt baixa.

Molta densitat, molt baixa. Això provoca mals de cap i tristesa a la gent que hi viu a sota d’aquest cel. El cel de Barcelona. Ara ho entenc tot Ciències no ètiques- Ningú està preparat per la mort, per la fi de les coses, el nostre cervell no ho entén. Je ne compren pas. Rien de rien. A vegades va be mirar el temps. Saber quin temps farà. Avui és un dia radiant. El sol i els seus suaus raigs acariciaven delicadament la pell de la meva cara. Uns quants raig sortien directament del sol, des de el cel, travessaven els petits nuvolets, aterraven a les aigües en calma del port i rebotaven fins la meva pell. Nº2 100 clips labiados. Un personatge que troba la mala sort faci el que faci. Distorsión de la realidad. Autoculpabilidad de todo. Falta de autoestima No dejas que tu autoestima crezca. Remarquen el Català i escriuen en Castellà. Pensat i escrit en Català. Escultures de Barcelona. Historia de l’art. Història del nostre art. Quina

frutas salvajes

me decido a hincar los dedos... entre las teclas negras... el humo de un cigarrillo manual... de tabaco salvaje, de frutas salvajes... necesito una canción 1917, suena en un perfil... la robo... y suena...ya... es un buen tema para mi lista "sin palabras"... mecano vuelve... returns, retorné... las luces apagadas en una mañana de lunes festivo... llueve... es la mejor casa para estar mientras llueve, pienso... se escuchan las gotas caer sobre las cosas del patio... se moja todo... y crea una melodía delicada...sutil... como las carícias... de piel con piel que quizás tu nunca puedas sentir... se escapan las oportunidades... pasa el tiempo... solo quería explicar que encotré sus ojos en aquel semáforo... la otra tarde, y parece fácil, pero no lo es... para ese encuentro... han tenido que pasar unos 5 años... la última vez que los vi estaban detrás de aquel mostrador de helados... y se agolpan al galope todos nuestros momentos vividos... recuerdos...