Ves al contingut principal

radio raida

Gent parlant al passadís,

Parlant i rient-se, amb un vas de cafè de màquina entre les mans.

Em dirigeixo al lavabo que hi al costat.

Des de dins els sento parlar i riure..

Què és ser bisexual?

Un que és tot-terreny, un al que li va tot, pel davant i pel darrere.

Riures tontos. Gent. Imbècils.

L’altre dia un amic em va dir que era una mica gai perquè la seva novia li va proposar fer un trio amb un altre noi i li va agradar.

A totes les ràdios musicals fiquen sempre, durant el llarg del matí, les mateixes cançons cada dia.

És insuportable. Inclús moltes vegades sonen a la mateixa hora, cada dia.

Perquè no fiquen cançons noves?

Així és clar que la gent deixi d’escoltar la ràdio.

Així és clar que encara que se senti de fons ningú li faci gens de cas.

Als matins és impossible trobar una emissora on no hi parli ningú, només vull cançons penso, suportaria alguna cosa de publicitat breu, però una cançó i desprès quinze minuts de falques.

Diuen tot un plegat de bestieses increïbles, es creuen molt graciosos i no ho son. Fan trucades falses, als seus propis companys de ràdio, simulant que sorprenen a la gent.

Es creuen que l’audiència és tonta, es creuen que algú els escolta, o l’interessen totes les seves barbaritats. Però potser els hi dona ben igual, només volen que truquis al seu telèfon de pagament, o enviïs sms súper cars amb qualsevol excusa sense sentit que se’ls ha acudit aquell mati.

Potser com se senten a ells mateixos i se senten prou be ja tenen suficient.

Una petita recomanació d’una humil oient:

La radio com qualsevol altre producte de consum ha d’estar creada per i pels seu públic. Els oients no volem a quatre imbècils dient bajanades de bon matí, no volem escoltar les mateixes cançons de sempre cada dia com si fos un fil musical, no volem tanta publicitat embotida; per aquestes raons emplenem els nostres reproductors de Mp3 o Mp4, o IPods.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

sentirse gorda feminista

me ha costado escribir el título de este escrito...

¿has dejado de lavarte los dientes algún día? seguro que tienes 3 minutos libres cada día...

pero si no te los lavas seguramente es porque no estás feliz...

*si te lavas los dientes eres feliz...
(este es el truco)

sin prisas...

Un hombre le dijo a Buda:
- Yo quiero felicidad.
Y Buda le respondió:
- Si dejas de lado el "yo" y el "quiero" ya la tienes.

hoy es un milagro, cada día lo es... cada detalle es milagroso...

Cuesta verse fuera del standard de belleza que la sociedad y que tú misma te impones... el no conseguirlo puede aminorar tu autoestima e incluso tu valía profesional... por darle vueltas al "qué pensaran"... cuando en realidad poca gente desgasta su energía en pensar sobre eso referente a otras personas... lo gastamos en nosotras mismas... y si comes lo que te apetece y no comes nada del otro mundo... puede que ganes unos quilos... y si eso supone lo que tu piensas sobre ciertas personas..…

divagando en el instante presente

nada como que te dejen de lado... nada como que pasen de ti... nada como que te hagan el vacío... nada de lo que creas que te hagan va dirigido a ti... sino que a ellas mismas... se odian tanto que se refleja su odio un poco cerca de ti... si pasas por ahí... y así toda la vida...

yo no dejo de lado y ayudo siempre que puedo... pero nunca recibo el mismo trato... quizás la gente esté acostumbrada siempre a joder y vivir jodiendo a los demás... creo en seguir mi manera de hacerlo lo mejor que pueda siempre y pensar en todo el mundo... no solo en mi...e intentar mejorar... a veces igualmente sueño cosas que me sacan de donde estoy...
sueño en otros sitios... no se qué hago aquí... en una cama ajena ... en la que apenas quepo... he descubierto un nuevo dolor... se llama ciática... esconderse el llanto... ante tu verdugo... ya no me hace más víctima.... si no se puede detener la pena... sale por algún sitio... la falsa ilusión de hacer por hacer que hace que mueran los días como días no…

de camino al hospital

Haré un "escape room" en dónde deberás evitar que otra gente te venda su "escape room". En realidad será meterte en una caja de cartón y llorar hasta que pase la tormenta.  Solo100€/hora.
De camino al hospital es uno de los peores títulos para un escrito que he escrito.
Suena tan mal que seguramente obtendrá menos lecturas que otro escrito cualquiera.
Podría ir en bus, pero no se hasta donde llegan... no se en qué lugar me dejaría... tomo el camino más seguro aunque tarde más...
quizás en el fondo no quiero llegar... Siempre que te invitan a un plan, sea el que sea, la mente se imagina un poco el "cómo será"...
siempre en relación a otras vivencias similares... sabiendo que nunca acertarás... en según que casos me gusta adivinar detalles del futuro... me reconforta... pero en este caso no quiero adivinar nada... Está enferma... muy mal... la han llevado a una habitación individual para que la familia esté sola... es joven... ronda los 70 años... los últ…